czwartek, 8 sierpnia 2019


KONKURS
   
Zapraszam na rozdanie


Do wygrania jest JEDEN egzemplarz widocznej na zdjeciu ksiazki.

Mam zdublowane i jednym sie z Wami podziele + dorzuce zakładki.






Konkurs TYLKO dla obserwatorów bloga!!!



CZAS TRWANIA:
08.08.2019 - 15.08.2019 (godz.23:59)




ZASADY:

1) na blogu: obserwuj

NA FB:

1) Polub stronę https://www.facebook.com/zlotowlosa.i.ksiazki/

2) Polub profil autora
https://www.facebook.com/remigiusz.mroz/

3)
- zgłoś sie w komentarzu (kreatywnosc mile widziana)
- podaj pod jakim nickiem obserwujesz mojego bloga
- udostepnij rozdanie
- zapros w komentarzu minimum 5 znajomych do polubienia strony



*
Zgłaszajac swój udział w rozdaniu zgadzacie sie z regulaminem konkursów dostepnym tutaj:
https://zlotowlosaiksiazki.blogspot.com/2019/08/warunki-ogolne-1.html 
lub na fb w dziale: notatki.


Organizatorem i fundatorem nagrody jestem ja.
Wyniki pojawia sie w osobnym poscie na facebooku.

Wysyłka po stronie zwyciezcy - 12 zł (wysyłka na terenie kraju)


Przy ogłaszaniu zwyciezcy bede dodatkowo brała pod uwagę aktywnosc zarówno na blogu jak i na facebooku.

Aby zostały podane wyniki musi wziasc udział minimum 20 osób



Życzę powodzenia i do dzieła kochani.

4 komentarze:

  1. Kocham Pana Mroza, który złamał mi serce Panią Bonda. Jedyne co mi rekompensuje ta jednostronna miłość są Jego ksiazki. Votum nie mam, więc baaaardzo się zglaszam! Blog będę śledzić A w komentarzu na fb już zapraszam znajomych❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz proszę zostawic na fb ;) ten tutaj moze zostać ale będą brane pod uwagę tylko te, które bedą zostawione właśnie pod postem konkursowym na fb ;)

      Usuń
  2. Świetny konkurs 😍 biorę udział w nim na fb 😊 pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny konkurs , biorę udział

    OdpowiedzUsuń